Målat kakel.

Hej, hej! Vet ni vad? Jag har jobbat färdigt i Falun nu! Så nu kan jag äntligen vara hemma och påta på bäst jag vill. SÅ skönt. Har faktiskt redan hunnit göra det första lilla projektet. Jag har målat om kaklet i köket! Beställde kakelfärg, roller och pensel från Bauhaus. 
 
Tog ledigt igår och målade första lagret under dagen och i morse målade jag andra lagret. Har dock inte fotat efter att andra lagret blev färdigt men ni förstår idén. Kommer komma fler bilder från köket kan jag lova, har lite fler idéer på småfix innan vi ska renovera köket på riktigt.
 
 
En enkel grej att göra och en klar förbättring tycker jag! Var lite i valet och kvalet om jag skulle måla brädan också, men har kommit fram till att den inte ska bli vit i alla fall. Funderar på om den skulle gå att betsa, vad tror ni om det? 
 
Skapar en kategori som heter "Hus - Renovering & Fix" nu så ni lätt kan följa med i det som händer här i huset!

 
Två bonusbilder på mina favoritblommor just nu. Monsteran och paraplyaralian, båda från Plantagen. Krukan som monsteran står i är också från Plantagen och den som aralian står i har jag hittat på rea på Lagerhaus.