Glasramar.

Minns ni inlägget jag gjorde med lite inspirationsbilder? Ganska snart efter att jag publicerade det inlägget gick jag förbi Kii där de hade stora glasramar och då råkade de ha 40% rabatt på inredning så jag slog till och köpte en stor och en mellanstor ram. Här är de ramar jag har hittills. 
 
 
Stora och näst största från Kii, mässingsramen och den minsta från HM och den svarta från Designbutiken. 
 
Försöker klura ut var jag ska hänga dem och hur nu... Inte helt enkelt. Behövs det nån fler mellanstor och liten kanske? Rut är inte till någon stor hjälp i den här frågan...
 
 
Måste börja samla och pressa blommor nu också! Vill ju ha ett blad från monsteran men vill inte ta något från den jag har... vilket dilemma.
#1 / / Ida:

Rut märker förstås att det ligger andra rut(or) på golvet. Går det att hänga dem i ett fönster? Det vore nog väldigt effektfullt, även om solen förstås bleker i viss mån. Lycka till!

Svar: Det kanske skulle funka! Du får vara smakråd när ni kommer hit :)
Ellen Larsson