2015 i bilder - del 2.

Fortsätter på årssammanfattningen i bilder då!
 
Juli - Jag köpte en ny kamera, hade semester, bröllopsdag och vi tog en tripp till Östersund.
 
 
Augusti - Semester även här, bärplockning, virkning och loppisfyndande.
 
 
September - Vävning, kattungemys, förberedelser för babyshower och fint höstväder.
 
 
Oktober - Kattmys, shopping, babyshower och ännu en tripp till Östersund.
 
 
November - Mer shopping, börjar med julbak och julpyssel.
 
 
December - Mycket bak, jag klippte mig och sen jul och nyår.
 
 
 
 
Det var det! Som fanns på bild i systemkameran i alla fall. Finns ju såklart miljoner andra saker som hänt under året. Jag tycker i alla fall att i det stora hela var det ett bra år. Vi åkte på en helt otrolig bröllopsresa, det är väl det jag kommer minnas mest. Sen var det en tung höst på jobbfronten, fick offra mycket ork och fritid för jobbet och det var ju mindre kul men jag är många erfarenheter rikare.
 
De erfarenheterna tar jag med mig in i 2016 nu när jag ska börja ett nytt jobb. 2016 kommer säkert bjuda på många spännande saker men jag vet att det blir en resa till Stockholm för att se genrepet av Eurovision song contest tillsammans med min bästa vän, en resa till Island och vem vet, vi hittar kanske ett hus vi vill köpa? Only time will tell.
 
Välkommen 2016!
Publicerat i Foto