Bröllopsbilder.

I helgen fick vi de sista bilderna från bröllopet och åh, vad kul det är att se bilderna! Vi är inte snygga på alla, hehe.. Men det finns ganska många guldkorn ändå. Kommer lägga ut bilder så att ni också får se men inte riktigt än. Vill hinna skicka ut tack-korten innan, borde ta tag i det snart.. Håll till godo med denna teaser tills dess.
 
 
#1 / / Mamma:

Snyggt, minns ni hur varmt det var!?

Svar: Ja, jag brukar försöka tänka på det när jag tittar på bilderna. Men det är så sjukt svårt att föreställa sig eftersom det var så galet varmt!
Ellen Larsson

#2 / / Ida:

Och jag som gjorde mig redo för glädjetårar och satt mig i en skönare position...sedan läste att fler bilder kommer framöver! Ja, ja, en vacker dag får jag väl gråta glädjetårar igen :)

#3 / / ewa:

Hela bilden andas sommarbröllop. Så fint. Bra jobbat Anders!!Vi ser fram emot fler fina bilder framöver.